KHP Eetdag "Harmonieus Tafelen" 2024 op 03/03

Steun onze vereniging en beleef op zondag 3 maart samen met uw familie, vrienden en/of kennissen een smaakvolle ervaring in onze sfeervolle harmoniezaal.

Ervaar de vriendelijke bediening van KHP-muzikanten en bestuursleden, zowel ’s middags als ‘s avonds. Een absolute aanrader zijn onze heerlijke mosseltjes. We hopen u van harte te mogen verwelkomen!

Inschrijven kan via de leden van de harmonie of via het digitale inschrijvingsformulier

Klik op de link. Klik vervolgens op 'bestand' en dan op 'Downloaden als Microsoft Excel' om een kopie op je eigen computer te maken.

Stuur de ingevulde versie vóór 24 februari naar Joris Geyseghem (jovage@gmail.com).

Vergeet niet om op 3 maart een kopie van de ingevulde versie mee te brengen!

Betaling gebeurt ter plaatse en kan cash of met bankkaart. Volwassenen betalen €20 of €25 voor een menu en kinderen betalen €10.