Kerst met KHP: Kerstconcert & Kersthappening

Met de concertenreeks “Kerst met KHP” dompelt de KHP je terug onder in de twinkelende

kerstsfeer.

Op zaterdag 17 december brengt het harmonieorkest o.l.v. Kevin Houben de mooiste kerstmuziek. Het kerstconcert start om 20.00u en vindt plaats in de Sint-Trudokerk van Peer. Na dit concert kan er worden nagepraat met een drankje in de harmoniezaal. Kaarten kosten €12.

Op maandag 26 december is het de beurt aan het jeugdorkest o.l.v. Nina Boonen en het mini-jeugdorkest o.l.v. Toon Van Geyseghem. Samen met de instrumentenklassen van de KANL zorgen zij voor een gezellige muzikale namiddag in de sfeer van Kerstmis in het BICC 't Poorthuis. De kersthappening start om 14.30u en kaarten kosten €8.

De kaarten zijn beschikbaar via leden van de KHP of via 0474 27 09 17 (Kristof).