Kerst met KHP

Vier Kerst met KHP met het Kerstconcert op 23 december en de Kersthappening op 26 december.

Kerstconcert

Laat je onderdompelen in de magische wereld van Kerst op zaterdagavond 23 december in de Sint-Trudokerk van Peer, waar de Koninklijke Harmonie van Peer (KHP) een betoverend Kerstconcert presenteert. Laat je meevoeren op de klanken van sfeervolle kerstmelodieën, prachtig uitgevoerd door het getalenteerde harmonieorkest. Beleef de warmte en gezelligheid van het seizoen terwijl de muziek de kerk vult met betoverende tonen die de geest van Kerst omarmen.

Na afloop van het concert is iedereen uitgenodigd om samen de avond voort te zetten in de harmoniezaal. Geniet van een gezellig samenzijn, waar je onder het genot van een gratis consumptie kunt napraten over de betoverende muziek, de feestelijke sfeer en de magie van Kerst. Ervaar de warmte van de harmonie en deel deze speciale avond met vrienden, familie en mede-muziekliefhebbers

Mis dit concert niet en laat de Koninklijke Harmonie van Peer je meenemen op een hartverwarmende muzikale reis. Kom en beleef samen de betovering van Kerst.

• Van harte welkom op zaterdag 23 december in de Sint-Trudokerk van Peer.

• De deuren openen om 19u30 en het concert start om 20u00

• Inkom: €12 (incl. gratis consumptie)

• Koop je kaarten via de leden van de KHP of via 0474 27 09 17 (Kristof). Kinderen <12 jaar en leden KHP genieten van gratis inkom.

Kersthappening

Op dinsdag 26 december nodigen het jeugdorkest en het mini-jeugdorkest van de Kon. Harmonie van Peer je uit voor een betoverende Kersthappening in het BICC 't Poorthuis. In samenwerking met de Kunstacademie Noord-Limburg brengen we een feest van muzikale vreugde voor jong en oud.

Betreed de sfeervolle wereld van Kerst terwijl onze getalenteerde jeugdmuzikanten de mooiste kerstmelodieën ten gehore brengen. Van klassiekers tot moderne favorieten, de muziek zal de harten verwarmen en de geest van Kerst tot leven brengen. Geniet tijdens de pauze van een smakelijke onderbreking met heerlijk kerstgebak, deel verhalen met medebezoekers en laat de gezellige sfeer van Kerst je verwarmen.

Mis deze leuke Kersthappening niet! Verzamel je familie en vrienden en sluit je aan bij de KHP. Maak samen herinneringen en laat de muziek van Kerst een glimlach op ieders gezicht toveren.

• Van harte welkom op dinsdag 26 december in BICC 't Poorthuis in Peer.

• De deuren openen om 14u00 en de kersthappening start om 14u30.

• Inkom: €8.

• Koop je kaarten via de leden van de KHP of via 0474 27 09 17 (Kristof). Kinderen <12jaar en leden KHP genieten van gratis inkom.