Jaarconcerten HO en JO

🎶 Kom en beleef twee onvergetelijke muzikale concerten met de Koninklijke Harmonie van Peer!

🕥 Op zaterdagavond 27 april begint het spektakel om 20:00 uur in onze knusse harmoniezaal waar je kunt genieten van het jaarconcert van ons Harmonieorkest. Laat je verrassen door de harmonieuze klanken onder leiding van dirigent Kevin Houben, en wees getuige van een unieke samenwerking met het KHP Clarinet Choir o.l.v. Johan Schols.

🎉 Geniet van een gezellige zaterdagavond gevuld met prachtige muziek en een warme sfeer.

🎻 Op zondagochtend 5 mei verwelkomen we je vanaf 10:30 uur voor het jaarconcert van ons Jeugdorkest. Ontdek de talenten van ons jeugdige muzikanten onder leiding van dirigente Nina Boonen en geniet van het gastoptreden van het jeugdorkest centrumharmonie Geel o.l.v. Wies Minten.

🍷 Trakteer jezelf op een verfrissend aperitief terwijl je geniet van de aangename sfeer.

De inkom voor beiden evenementen bedraagt 10 euro. KHP-leden en kinderen tot 12 jaar kunnen gratis genieten van deze concerten. Betaling kan ter plaatse cash of elektronisch.

Breng je vrienden, familie en buren mee voor twee dagen vol muziek, plezier en gezelligheid! Mis deze bijzondere evenementen niet en zorg dat je erbij bent op zaterdagavond en/of zondagochtend. Tot dan! 🎉🎺