Harmonieus Tafelen op zondag 5 februari

Steun de Koninklijke Harmonie van Peer en kom om op 5 februari genieten van een overheerlijke menu in onze gezellige harmoniezaal. De bediening gebeurt zowel 's middags als 's avonds door KHP-muzikanten en bestuursleden. Nieuw op het menu dit jaar zijn de verrukkelijke mosseltjes.

Je kan inschrijven via de leden van de harmonie of via het digitale inschrijvingsformulier dat je hieronder vindt. Klik op het knop. Klik vervolgens op 'bestand' en dan op 'Downloaden als Microsoft Excel' om een kopie op je eigen computer te maken. Stuur de ingevulde versie vóór 28 januari naar Joris Geyseghem (jovage@gmail.com). Vergeet niet om op 5 februari een kopie van de ingevulde versie mee te brengen!

Betaling gebeurt ter plaatse en kan cash of met bankkaart. Volwassenen betalen €23 voor een menu en kinderen betalen €10.