Druk KHP-weekend

Het afgelopen weekend was een druk weekend voor KHP. Zaterdag 21 april vond de eerste KHP-quiz ‘Een harde noot om te kraken’ plaats. De 37 aanwezige teams hebben hun uiterste best gedaan om de noot te kraken en het spervuur aan vragen te beantwoorden.

Zondag 22 april vond ons jaarconcert ‘KHP on the road’ plaats. Het jeugdorkest onder leiding van Nina Boonen en het harmonieorkest onder leiding van Kevin Houben namen samen met stewardess/presentatrice Els het massaal opgekomen publiek mee op een veilige muzikale vlucht naar alle uithoeken van de wereld. Solisten Jens, Simon, Evi en Joran gaven extra glans aan het concert. Uiteraard werd er bij de tropische temperaturen ook gedacht aan de bloedsomloop en het vochtgehalte van de toeschouwers. Het jeugd- en harmonieorkest zorgen nog voor de spreekwoordelijke kers op de Limburgse vlaai door samen een slotnummer te brengen.

Lees hier het verslag in het Belang van Limburg.

Jaarconcert 2018