Eerste play-in Vlamo Bond Noord een groot succes!

Vlamo Bond Noord organiseerde op 7 oktober zijn allereerste Play-in in onze harmoniezaal. Peer was voor 1 dag het muzikale centrum van Noord-Limburg.

100 muzikanten uit meer dan 20 verschillende verenigingen vormden een gelegenheidsorkest met een gemiddelde leeftijd van 26 jaar. De jongste deelnemer was 10 jaar terwijl de nestor van het orkest 63 lentes telde. Samen repeteerden zij een hele dag aan een gevarieerd programma onder de deskundige leiding van Bert Appermont en Nina Boonen. Het werd een muzikaal onvergetelijke dag die werd afgesloten met een spetterend slotconcert. We kijken al uit naar de tweede editie!

Lees het verslagje in Klankbord en de GoedNieuwsKrant of bekijk de foto's in het fotoalbum.

Play-in Vlamo bond Noord in Peer 2017