Repeteren, repeteren, ...

Een niet nader vernoemd duo zong het reeds: "Repeteren, repeteren, wie zijn best doet, zal het leren. Repeteren en studeren en proberen". Het harmonieorkest neemt deze wijze woorden ter harte. De eindsprint naar Valencia is deze week officieel ingezet met een reeks groepsrepetities en extra tutti-repetities om het orkest klaar te stomen. Aanstaande zaterdag volgt een heuse repetitiedag mét een lesje Spaans.

Onze dirigent Kevin Houben is alvast in topvorm!

De resultaten van al dat repetitiewerk zijn te horen op onsUitwuifconcert op zondag 17 juli om 19u in onze harmoniezaal. De toegang is gratis.

In Valencia zullen we ook een concert geven, en wel op donderdagavond 21 juli in Torrent. We staan linksonderaan op de affiche van Torrent en Festes met de vermelding: "Concert de la Koninklijke Harmonie van Peer. Director Kevin Houben".

De komende week komt u via deze blog nog wat meer te weten over het programma dat we in Valencia zullen brengen.